pondělí 28. července 2014

Hra o trůny / Game of Thrones


Hra o trůny

Seriálem mě nakazil můj bratranec. Ze začátku se mi nelíbil. Přišel mi divný ale po pár dílech mě pohltil. A opravdu recenze co jsem o něm četla měli pravdu. Člověk nemůže mít oblíbeného hrdinu na dlouho. Ale i tak jsem během pár dnů shlédla 2 série. Možný to je tím, že jedna série má jen 10 dílů ale spíše je to tím, že mě opravdu pohltil. Chápu, že někomu se tento seriál nelíbí. Já k nim ale nepatřím. Chystám se i na knihy, tak uvidíme jaký bude rozdíl.



Fantasy / Drama / Dobrodružný 
USA / Velká Británie, 2011, 40x60 min  
Režie: Brian Kirk, Daniel Minahan, Alan Taylor, Timothy Van
Předloha: George Raymond Richard Martin (kniha) 
Scénář: David Benioff, George Raymond Richard Martin, 
Hudba: Ramin Djawadi 
Hrají: Sean Bean, Peter Dinklage, Lena Headey, Nikolaj Coster-Waldau, Emilia Clarke, Michelle Fairley, Mark Addy, Iain Glen, Julian Glover, Aidan Gillen, Ron Donachie, Rory McCann, Jason Momoa, Sophie Turner, Kit Harington, Richard Madden, Maisie Williams, Jamie Sives, Jerome Flynn, Donald Sumpter, John Bradley,...

Kontinent, kde léta trvají desítky roků a zimy se mohou protáhnout na celý lidský život, začínají sužovat nepokoje. 

Všech Sedm království Západozemí - pletichářský jih, divoké východní krajiny i ledový sever ohraničený starobylou Zdí, která chrání království před pronikáním temnoty - je zmítáno bojem dvou mocných rodů na život a na smrt o nadvládu nad celou říší. 

Zemí otřásá zrada, chtíč, intriky a nadpřirozené síly. Krvavý boj o Železný trůn, post nejvyššího vládce Sedmi království, bude mít nepředvídatelné a dalekosáhlé důsledky... 

Výpravný seriál HBO Hra o trůny, podle bestsellerové fantasy ságy Píseň ohně a ledu od George R. R. Martina, zachycuje soupeření o moc mezi králi a královnami, rytíři a odpadlíky, lháři a šlechtici. 

Na počátku požádá král Robert Baratheon, jehož žena Cersei pochází z rodu bohatých a bezohledných Lannisterů, lorda Eddarda Starka, aby přijel na jih a pomohl mu spravovat království poté, co záhadně skonal jeho pobočník. Zároveň trůn z východu ohrožuje dospívající princezna Daenerys s bratrem Viserysem, jejichž rod Targaryenů vládl Západozemí mnoho let předtím, než byl krvavě sesazen. A proslýchá se také, že se dějí podivné věci na hranicích, severně od Zdi, kam odjíždí Jon Snow, Nedův nemanželský syn, aby se stal členem bratrstva, jenž je zavázáno přísahou království chránit.









1 komentář:

  1. Game of Thrones je úžasný seriál, jen "trochu" brutální, ale zrovna to já přežiju. Náhodou, mně se má oblíbenkyně celé tři série udržela! :D To je tak, když si oblíbíte Daenerys, která zatím jen sbírá armádu. :D
    Ale jinak všichni, koho jsem měla ráda, tak umřeli. to je pravda. Ale ono v tomhle seriálu prostě nejde žít celou dobu s jednou postavou, smrt je tak na denním pořádku. Ale stejně mě vždycky ty vraždy vzaly.
    [SPOILER]
    Hlavně ta Oberynova, ta byla opravdu hnusná! Nebo Ygritte mě fakt rozbrečela. :/
    [/SPOILER]
    Na knížky se nechystám, mám toho jaksi moc, nedávala bych k tomu ještě takhle tlusté knihy. Chtěla jsem, ale jsem fakt přetížena. :/

    OdpovědětVymazat