čtvrtek 31. července 2014

Easy - Tammara Webber

Easy - Tammara Webber


Originální název:
 Easy
Počet stran: 308
Nakladatelství: Jota
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 2013












Anotace:
Sledoval ji, ale neznal ji. Až do chvíle, kdy se stal díky náhodnému setkání jejím zachráncem. Dívka, která se domnívá, že lidem nelze věřit, na sliby se nedá spoléhat a věrnost je pouhá iluze. Chlapec, který věří, že pravda je relativní, že lži dokážou skrýt nesnesitelnou bolest a vina je neodpustitelná. Potvrdí si navzájem svá přesvědčení, nebo je naopak jeden druhému definitivně vyvrátí?  Když Jacqueline následuje svého kluka na vysokou školu, kterou si vybral, rozhodně nečeká, že se s ní dva měsíce po začátku druhého ročníku náhle
rozejde. Dva týdny stráví v naprostém šoku, aby se pak probudila v jiné realitě: je nezadaná, místo na výběrovou hudební konzervatoř chodí na státní univerzitu, bývalí přátelé ji najednou ignorují a poprvé v životě jí hrozí, že z nějakého předmětu propadne.  Při odchodu z večírku je Jacqueline na opuštěném parkovišti napadena klukem ze studentského spolku, do něhož patří i její bývalý přítel. Zachrání ji neznámý mladík, který byl ve správný čas na správném místě, a ona chce jen jediné – vymazat útok a celou tu noc z paměti. Ale její zachránce Lucas chodí na stejné přednášky z ekonomie jako ona, sedí v zadní řadě, skicuje si něco do bloku a při tom se na ni dívá. Její kamarádky ho ohodnotí jako dokonalý materiál na nezávaznou divokou známost, která jí pomůže vzpamatovat se po rozchodu.  Když se z útočníka, který ji napadl, stane stalker, má Jacqueline na výběr: zhroutit se, nebo se začít bránit. Lucas nad ní drží ochrannou ruku, ale sám má svá vlastní tajemství. Najednou je těžké odhalit, co se skrývá za vnějším zdáním, a není jasné, komu se dá věřit.


Proč jsem si knihu vybrala:
Tato kniha mě zaujala na goodreads, kde ji spousta lidí vychvalovala. Po přečtení anotace jsem se rozhodla, že si jí musím co nejdříve přečíst. Její obálka se mi také moc líbila.


Můj názor:
V poslední době narážím na knihy autorů, které vůbec neznám. I tato kniha patří k ním. Tammara Webber je pro mě neznámá. Nebo spíše do teď byla. Její kniha se mi velice moc líbila. Četla se sama jedním dechem. Nešlo ji lehce odložit, ale vždycky jsem si řekla, že ještě přečtu jednu kapitolu. Takhle to šlo, až do konce, kdy sem neměla už co číst. Je to další kniha, která mě svým dějem pohltila. Ač se jedná o zamilovaný příběh, není to klasická slaďárna. V knize je napětí, romantika, všední život i nečekané obraty. Líbilo se mi, že hlavní hrdinka Jacqueline nebyla pojatá jako hloupá puberťačka a stejně tak ani Lucas nebyl Pan bezchybný. I když pro mě byl neodolatelný. Jacqueline opustí přítel, kvůli němuž místo na prestižní konzervatoř nastoupila na státní vysokou. Když jde s večírku pokusí se jí znásilnit spolužák a nebýt Lucase, tak se mu to i povedlo. Lucasse brzy stává jejím kamarádem ale v jejích myšlenkách je také profesor, s nímž si mailuje ale nikdy ho neviděla. Mezitím je znásilněna spolužačka stejným spolužákem co chtěl znásilnit Jacquelin. Nechci moc prozrazovat děj ale kniha se točí kolem tohoto problému. Jacqueline se bojí a tak začne chodit s kamarádkou na sebeobranu, kde zase potkává Lucase a nemůže na něj přestat myslet. Jenže neustále si  píše s klukem, který jí po mailu doučuje. Moc se mi líbilo jak se tohle nakonec rozuzlilo.  Jacqueline mi byla sympatická ale Lucas byl prostě lepší. Je to motorkář co má tetování a nádherně maluje. To jsou věci, které já prostě miluji. Proto si mě asi hned tak získal. Nevím co bych této knize vyčetla. Mě se velice bílila. Je čtivá a řekla bych, že děj je dobře promyšlený. Jsem ráda, že jsem se ke knize dostala a proto knihu doporučuji i ostatním. 




Autorka:
Tamara Weberová píše už od střední školy. Začala smutnou romantickou poezií a v devatenácti sepsala svůj první román (ten byl pak nešťastnou náhodou zničen, když ho v práci nacpala do skartovačky). Než se stala spisovatelkou na plný úvazek, pracovala jako studijní poradkyně. Je nadějná romantička, která miluje romány se šťastným koncem, protože ve skutečném životě je nešťastných konců dost. Žije v Texasu s manželem a příliš mnoha kočkami. Její román Easy se umístil v žebříčku bestsellerů New York Times, mimoto je autorkou série Between the Lines





Hodnocení:

1 komentář:

  1. Na čtení Easy se chystám, bude společné čtení..:) A ty fotky jsou úžasné..doufam že se mi podaří nějaké taky najít..:)

    Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovědětVymazat