pátek 25. července 2014

Čas mezi námi - Tamara Ireland Ston

Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone

Originální název: Time Between Us
Série: Čs mezi námi
Díl: 1
Počet stran: 304
Nakladatelství: Knižní klub
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 2013

Anotace:
Středoškoláci Anna a Bennett se správně nikdy neměli potkat. Ona žije v roce 1995 v malém městečku poblíž Chicaga, on v roce 2012 v San Francisku. Bennett však disponuje zcela výjimečnou schopností: dokáže cestovat časem i prostorem. Tak se dostane i do Annina života a navzdory svému přesvědčení se do ní zamiluje. Jejich vztah se prohlubuje a Bennett postupně odhalí Anně všechna svá tajemství. Zákony času jsou však neúprosné a hrozí, že Bennett nebude moci zůstat v minulosti, do které vlastně nepatří. Podaří se Anně a Bennettovi přelstít neúprosný osud, nebo je čas rozdělí navždycky? 
Proč jsem si knihu vybrala:
Tuto knihu jsem si chtěla přečíst od chvíle co jsme ji spatřila na goodreads. Moc se mi líbila obálka a anotace.


Můj názor:

Na tuto knihu jsem se moc těšila a musím ji přiznat, že se mi docela  líbila.  Velmi dobře se četla a bylo to zkrátka takové milé, klidné, oddechové čtení. Ale kniha je spíš pro náctileté což by mi  nevadilo. Po přečtení anotace mi to bylo celkem i jasné. Ale chtěla jsem trochu obměnit knihy. které čtu.I když se mi kniha líbila trochu mě zklamala. Čekala jsem od ní trochu víc. Pořád jsem tak nějak doufala, že se děj po začátku nějak více rozjede, že bude více napínavý a složitý. Bohužel se to nestalo a proto jsem zklamaná. Postavy byly milé, příjemné a sympatické, ovšem neměly v sobě něco navíc, díky čemuž bych si je zařadila k těm charakterům, které si budu připomínat. Středoškolačka Anna žijící v roce 1995. Miluje běhání a touží cestovat a podívat se na mnoho míst. Dokonce si doma zařídila mapu, kde má vyznačená místa na kterých už byla a ty co chce navštívit. K její smůle jich je poskrovnu. Anna žije s matkou a otcem. Její nudný život změní nový student
Bennett, který je z budoucnosti ale nikdo to neví. A tak začne prožívat pořádné dobrodružství. Bennett Cooper je na škole nový a Anně dlouho tento záhadný chlapec nedá spát. Když Bennett zjistil, jak se Anna jmenuje, začal se jí vyhýbat. Anně se to nelíbí, protože neví proč. Po nějaké době se však jejich cesty svedly opět dohromady. Bennett prozradí Anně své tajemství o cestování v čase. O tom, že se může objevit na jakémkoliv místě na zemi. Což Anna velice obdivuje protože má cestovatelskou duši. Tak trochu mu i závidí. Popravdě i já mu trochu závidím, že si může cestovat kam se mu zlíbí. Čas mezi námi je velmi příjemná oddechovka, která neurazí, nicméně ani nenadchne. Takže chcete-li něco nenáročného na letní večery, určitě po ní sáhněte.






Autorka:
Tady je odkaz na autorčin blog -> http://tamarairelandstone.com/ 



Hodnocení:


Žádné komentáře:

Okomentovat