čtvrtek 17. července 2014

Bez naděje - Colleen Hoover

Bez naděje -  Colleen Hoover


Originální název: Hopeless
Série: Bez naděje
Díl: 1
Počet stran: 384
Nakladatelství: Yoli
Vydání v originále: 2013
Vydání u nás: 2014










Anotace: 
Je lepší zjistit pravdu, nebo věřit lžím?  Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly.  Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost... vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.



Proč jsem si knihu vybrala:
Tato kniha mi padla do oka hned při prvním pohledu v knihkupectví. Nevím jestli je to tou obálkou nebo anotací. Prostě jsem věděla, že si ji musím přečíst.



Můj názor:
Od této autorky je to moje první kniha. Pořádně jsem nevěděla co očekávat. Recenze co jsem si přečetla slibovali hodně. A jsem moc ráda, že jsem si knihu přečetla, protože se mi moc líbila od začátku až do konce. Až mě samotnou překvapilo, jak jsem se nemohla odtrhnout a hltala další a další kapitolu. Líbilo se mi, že zápletka není vůbec jasná a přijdete na ní až někdy ve třičvrtě knížky. Nejprve je to takový obyčejný příběh, který se po chvíli promění v jeden velký zašmodrchanec osudu. Ústřední dvojice knihy byla super.
Sky je trošku jiná, než ostatní dívky v jejím věku. Nikdy nechodila do školy s ostatními dětmi. Nemá televizi, internet ani mobil a jiné vymoženosti moderní komunikace. Sky nikdy nepláče a není schopna nic cítit ve vztahu k opačnému pohlaví.. Žije se svou adoptivní matkou Karen. Má nejlepší kámošku trošku lehčích mravů, se kterou si velice dobře rozumí.
Jednoho dne se však objeví Holder. Krásný kluk, který se pomalu, ale jistě vkrade do života Sky, ať už se jí to líbí nebo ne. Holder mě ze začátku dost děsil svojí výbušností ale po rozlousknutí příběhu jsem ho dost chápala. Nicméně je to ten tip kluka, kterého si zamilujete, ať chcete nebo ne.
Knihu plně doporučuji .Nedá se u ní nudit a Colleen Hoover opravdu umí dát svým postavám zabrat. Tato knížka je o lásce, o nenávisti, o obětování a o ztrátách. Prostě naprosto skvělá kniha.  Už teď se nemohu dočkat další knihy od této autorky.



Autorka:
Colleen žije v Texasu se svým manželem a třemi chlapci.  Je autorem pěti románů New York Times bestseller. Její první série byla vydána v roce 2012 a zahrnuje Slammed, Point of retreat a román This girl. Její druhá série Beznaděj  a román Losing hope, publikována v roce 2013, patří k 1 New York Times bestseller. Vydala novelu, Finding cinderella, jako poděkování svým čtenářům za jejich pokračující podporu.





Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat