pondělí 30. prosince 2013

Hot Boys - M. T. Majar

Hot Boys - M. T. Majar

Originální název: Hot Boys
Nakladatelství: Fantom Print
Počet stran: 288
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 2012

















Anotace:
Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočnho klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry. Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí…




Můj názor:
Abych přiznala pravdu, tak knihu Hot Boys jsem si vzala do ruky pouze díky její obálce, která mě na první pohled velice zaujala. Ale přiznejme si, kterou ženu by sexy tělo na obálce neupoutalo? A také díky tomu že jsem se doslechla, že se má jednat o nový bestseller. A tak mi prostě zvědavost nedala, abych se o tom nepřesvědčila na vlastní oči. První dojem nebyl nějak moc ohromující. Nevím proč ale prostě jsem se ze začátku nemohla začít. I když možná to bylo tím, že jsem knihu tak trochu odsuzovala kvůli knížkám od Sylvie Day s podobnou tématikou, které se mi nelíbili. Ale po přečtení  prvních čtyřiceti stran jsem změnila názor. Kniha mě naprosto dostala. Vtáhla mě do děje a já nemohla přestat čist. Hlavně mě zaujal příběh, který vypráví Chris, který je velice sexy muž a má zajímavý smysl pro humor, což bylo po dlouhé době něco jiného a osvěžujícího, než to co jsem poslední dobou četla. V knize se vyskytuje více mužů co žijí dvoji život stejně jako Chris a jsou prostě sexy. A hlavní hrdinka je taky velice zajímavá postava se zajímavou minulostí, která se velice proplétá v knize. Takže pokud máte chuť na nějaký lehký román se sexuálním podtextem, trochou napětí a nevšední tématikou, tak takhle kniha je ta pravá. 


Autorka:
M. T. Majar (pseudonym) je známá spisovatelka ze stránek Bez-hranic.cz, kde si můžete její začátky přečíst pod přezdívkou Tor. Se svojí prvotní e-book knihou Hot Boys válcuje jen pár dní po vydání na palmknihách i takové autory jako je František Kotleta. Další její kniha se bude jmenovat Vlci.





Hodnocení: 


Žádné komentáře:

Okomentovat