pondělí 30. prosince 2013

0.4 - soumrak civilizace Mike Lancaster

0.4 - soumrak civilizace  Mike Lancaster


Originální název: 0.4
Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 180
Vydání v originále: 2011
Vydání u nás: 2012



Anotace:
„Jmenuju se Kyle Straker a už neexistuju." Tak začíná příběh Kylea Strakera nahraný na starých magnetofonových páskách. Můžete si myslet, že ty pásky jsou nějaký nepovedený vtip. Ale možná jsou dokladem historie minulého světa. Ale pokud ty pásky mluví pravdu, pak to znamená, že všechno, co si myslíme, že víme, je lež. A když je všechno lež, míníme tím také sebe? Nahrajte se zpět do světa nové generace.


Můj názor:
Popravdě ani nevím kde přesně začít. Obálka je na první pohled velice zajímavá a název také. Po přečtení anotace jsem se hned rozhodla, že si knihu přečtu a strašně jsem se těšila.  Recenze co jsem si našla mě na knihu také velice lákali. Kniha je opravdu psána zajímavým způsobem. Zachytává příběh chlapce a jeho přátel nahraný na starých magnetofonových páskách po jednom osudovém dni, kdy se všechno změnilo. Podle mého velice dobrý nápad, který se jen tak nevidí. Kyle a další hrdinové knihy mi byli hned od začátku sympatičtí. Bohužel mě však kniha zklamala. Čekala jsem od ní opravdu mnohem víc. Čím víc jsem se blížila ke konci knihy, tím víc jsem byla z vysvětlení zklamaná. Chyběla mi  nějaká pořádná tečka na konec, která by to trochu oživila. Snad kdyby byla kniha  trochu jinak zpracovaná a také možná i trochu tlustší působila by úplně jinak. Nevím. Pro mě to byla průměrná kniha.


Autor:
Autor  Narodil se v Huntingdon, Cambs, je ženatý se svou dětskou láskou a je majitelem příliš mnoha zvířat. Dává přednost DC Comics před Marvelem, kávě před čajem, Star Treku před Star Wars, krávám před hamburgery, Čelistem před Občanem Kanem, bílému vínu před ​​červeným, punku před funkem, Doctoru Who před Doktorem Živagem, Ghibli před Disneym, knihám před e-knihami.






Hodnocení:


Žádné komentáře:

Okomentovat