středa 17. července 2013

Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost

Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost

Originální název: One Foot in the Grave
Série: Noční lovci (Night Huntress)
Díl: 2
Nakladatelství: Fantom Print
Počet stran: 240
Vydání v originále: 2008
Vydání u nás: 2012













Anotace:
Poloviční upírka Cat Crawfieldová je nyní zvláštní agentkou pracující pro vládu s cílem zbavit svět nebezpečných nemrtvých. Stále využívá vše, co ji Bones, její přitažlivý a nebezpečný bývalý přítel, naučil. Když se ale Cat stane cílem nájemného vraha, jediný, kdo jí dokáže pomoci, je upír, jehož opustila. Jeho blízkost v ní probouzí všechny dřívější pocity, od adrenalinu z boje bok po boku proti upírům, až po spalující vášeň. Avšak odměna vypsaná na její hlavu - hledaná: mrtvá či nemrtvá - znamená jediné. Její přežití závisí na spolupráci s Bonesem. A jakkoli se Cat snaží udržet jejich vztah na profesionální úrovni, pomalu jí dochází, že touha přetrvává. A že ji Bones tentokrát už odejít nenechá.


Můj názor:
Jednou nohou v hrobě je druhý díl ze série Noční lovci. Knihu jsem četla asi před měsícem možná, že ještě před delší dobou ale nedostala jsem se k tomu abych se podělila o svoje pocity. Ale konečně jsou tady. Je to opravdu skvělé pokračování knihy od J. Frost. Moc jsem se na knihu těšila. Chtěla jsem vědět jak to všechno bude pokračovat a musím říct, že nezklamala. Knížku jsem naprosto hltala. Nemohla jsem se od ní otrhnou. Taky jsem ji měla hned přečtenou. Bones je pořad strašně sexy a nepostrádá ani ten svůj úchvatný smysl pro humor, který mě naprosto vždycky dostane. Cat je taky skvěla postava a lidi v týmu jsou děsně super. Je to kniha přesně podle mého gusta. Akce, napětí a sex. Všechno v jedné knize a všechno dobře vyvážené. Člověk se prostě u takovéhle knížky nemůže nudit. Pořád se něco děje. Už se opravdu těším na další díl. Frost prostě umí dokonalé psát a já pořád jen odolávám jejím dalším knihám a schovávám si je na horši časy.

Autorka:



Jeaniene Frost se narodila 13. června 1974 a momentálně žije na Floridě. Patří mezi nejlépe se prodávající autory podle New York Times a USA Today díky své sérii Night Huntress a novelám, které na tuto sérii navazují. Práva na její knížky zakoupilo 14 zemí.  Frost žije na Floridě se svým manželem Matthewem. Kromě psaní má rada čtení, poezii, dívání se na filmy s mnaželem, prozkoumávání starých hřbitovů, speleologii a ježdění autem.  V českém jazyce byla vydána zatím jedna kniha - První rudá kapka (First Drop of Crimson), která patří ke knihám navazujícím na sérii o lovkyni upírů Cat.



Hodnoceni:


Žádné komentáře:

Okomentovat