středa 26. června 2013

Můj příběh: Titanic - Ellen Emerson White


Můj příběh: Titanic  - Ellen Emerson White


Originální název: My story: Tinanic
Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 128
Rak vydání Originálu: 1998
Rok vydání u nás: 2009



Anotace: V knihách nové edice Můj příběh se mohou čtenáři přečíst fiktivní deníky svých vrstevníku, kteří právě procházejí zlomovými okamžiky života. Jejich osudy se odehrávají na pozadí události, které vstupují do světových dějin. První kniha nazvaná Titanic je deník Margaret Anne, která sní o tom, že jednoho dne opustí sirotčinec a vydá se do světa. Nemuže uvěřit svému štěstí, když si ji bohatá paní Carstairová vybere jako doprovod na cestě do New Yorku - na palubě obrovského parníku Titanic.





Můj názor:
Určitě všichni znáte proslulou loď Titanic a příběh Jacka  a Rose, který je s touto lodí spojován. Proto, když jsem náhodou narazila na tuto knihu bez slavného příběhu páru, rozhodla jsem se, že si knihu hned přečtu. Kniha je prána jako deník třináctileté Margaret, kterou potká štěstí v neštěstí a to ne jen jednou. Příběh mě dokázal ihned stáhnout do děje a já nemohla přestat číst. Prostě jsem musela vědět jak to s Margaret dopadne. Jako velké plus knihy je, že na konci jsou fotky spojené s Titanicem a datová přímka. Konečně jsem se o lodi a posádce dozvěděla víc, než jen to že loď byla největší a téměř nepotopitelná. I když na první pohled obálka moc nezaujme rozhodně kniha stojí za přečtení.



Autorka:
Ellen Eemerson je Americká spisovatelka, která napasala řaru románů pro dospělé a mladistvé. Žije v New yorku ale stále touží zít v Nové Anglii. Kromě románů, autorka vydala několik biografii. Také píše pod pseudonynem Zack Emerson (přičemž jméno Zack je jméno jejího ovčáka) a pod pseudonymem Nicolas Edwards.







Hodnocení:








Žádné komentáře:

Okomentovat